پیگیری‌ها نشان می‌دهد قرار است به جهت کمبود زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری به جای ۳ مناظره، ۵ مناظره با موضوعات مختلف روی آنتن بروند.

دکورهای چهار دوره مناظره‌های انتخاباتی

به گزارش همشهری آنلاین،‌ هر روز بحث مناظرات تلویزیونی داغ‌تر می‌شود؛ روزی گمانه‌زنی‌ها درباره مجری آن به اوج خودش می‌رسد و روزی هم دکور و طراحی و دیگر جزئیات آن.

پیگیری‌ها از صدا و سیما نشان می‌دهد تا این لحظه به جهت کمبود زمان تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری، رسانه ملّی ۵ مناظره ۴ ساعته را درنظر گرفته که از شبکه یک سیما روی آنتن خواهند رفت. در حالی‌که پیش از این ۳ مناظره ۴ ساعته تلویزیونی درنظر گرفته می‌شد.

این بار هر نامزد ریاست‌جمهوری فرصت بیشتری برای حضور در مناظرات تلویزیونی خواهد داشت.

همچنین قرار است به محض اعلام تأیید صلاحیت‌ها که فعلاً صدا و سیما برای ۲۲ خردادماه که از قبل اعلام شده، اعلام آمادگی کرده با حضور نمایندگان نامزدها قرعه‌کشی برای برنامه‌های انتخاباتی تلویزیون را داشته باشند که بنابر سنوات گذشته، این برنامه به صورت زنده از تلویزیون پخش خواهد شد. مکان برگزاری قرعه‌کشی هم مرکز همایش‌های صداوسیما خواهد بود.

در روزهایی که طراحی دکورها و آماده‌سازی استودیوهای انتخاباتی پیش می‌رود بحث مجری مناظرات هم به اوج خودش رسیده است. بنابر پیگیری خبرنگار تسنیم تا این لحظه مهدی مهدی قلی از مجریان سیاسیِ تلویزیون به عنوان مجری مناظرات تلویزیونی انتخاب شده است.

مجری مناظره‌های انتخاباتی سال‌های ۱۴۰۰، ۱۳۹۶ و ۱۳۹۲ مرتضی حیدری بود که از شبکه یک سیما پخش می‌شد. در حالی‌که نام‌های دیگری همچون محمدجعفر خسروی (مجری قدیمی تلویزیون)، کامران نجف‌زاده (خبرنگار قدیمی و مجری این روزهای برنامه «برمودا»)، المیرا شریفی‌مقدم (مجری و گوینده تلویزیون) و مهدی مهدی‌قلی (مجری تلویزیون) به گوش می‌رسید، بنابر پیگیری‌های انجام شده قرار است تا این لحظه، مناظرات تلویزیونی انتخابات ریاست‌جمهوری را مهدی مهدی قلی اجرا کند.

اتفاقی که تا این لحظه قرار است بیفتد و این مجری که در دوره‌های گذشته گریم شده به عنوان مجری جایگزین در کنار مرتضی حیدری حضور داشت و آماده‌باش از نزدیک، شاهد برگزاری مناظره‌های دوره‌های قبل روی آنتن زنده بوده است.

همچنین گفت‌وگوی ویژه خبری برای هرکدام از نامزدها، اختصاص کانال اختصاصی تلوبیونی برای پخش برنامه‌های زنده و ضبطی به هر یک از نامزدها، دو مستند تلویزیونی ۳۰ دقیقه‌ای، دو مستند رادیویی ۳۰ دقیقه‌ای، ستادهای تبلیغاتی هر یک از نامزدها همچنین می‌توانند دیدگاه‌های ایشان خطاب به مردم هر یک از استان‌ها را برای پخش در شبکه‌های صدا و سیمای استان‌ها در قالب یک برنامه بصورت رو به دوربین به تعداد استان‌ها تهیه کنند.

کد خبر 858187
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha